Alone

Alone


سلام هنرجویان عزیز به کلاس گیتار من خوش امدید . امیدوارم با اموزشهای عالیه این جانب بتوانید یک جلسه ( سه صوت ثانیه ) گیتاریست شوید .

 

 

 

 

ابتدا کمی در مورد خود گیتار توضیح میدم :

 

 

 

 

گیتار یک جعبه ی غالبا چوبیست با حرکت انگشتان دست روی سیم هایش صداهایی از ان در میاید . از این جسم چوبی میتوانید به عنوان دکور بسیار زیبایی در گوشه ی اتاقتان استفاده کنید و اگر روزی دوستی ازتان پرسید " به به گیتار هم که میزنی ؟ " شما میتوانید با قیافه ی شکسته نفسی بگویید " ای بابا خیلی وقت پیشا اره .... " و اگر از شما خواهش کرد برایش گیتار بزنید ازش معذرت خواهی کنید و بگویید" الان تو مودش نیستم " به همین راحتی .

 

حالا کمی راجع به سبک گیتار :

 

بهترین و پر طرفدار ترین سبک گیتار سبک خالتوریا یا به عبارت امروزی ها پاپ میباشد این سبک یکی از مشکل ترین سبک های پاپ میباشد که عمده اموزشهای من به این سبک مربوط میشود .

 

سبک های دیگر در گیتار هستند که ارزش وقت گذاشتن ندارند مثل کلاسیک و بلوز و فلامینکو و غیره ....

 

مواد لازم برای اموختن این سبک ( پاپ ) :

 

1_ یک عدد گیتار اسپانیش

 

2_چند نوع اکورد ساده به مقدار لازم که هرچی اکوردشو بیشتر کنید خفن تر به نظر میرسد

 

3_یک شعر بسیار زیبا که بهتره در مورد عشق و عاشقی باشه

 

4_ ناخنهای بلند که بتونه با بیلچه رقابت کنه

 

5_مقدار زیادی شکسته نفسی که بعدا بیشتر در مورد این ایتم توضیح میدم

 

روش نواختن :

 

بهتره قبل از اجرای عمومی چند روزی با این اکوردها در خلوت کلنجار بروید

 

 
برای دست راست هم ریتم اسپانیش را انتخاب کنید مثل این :

 

بعد از اینکه توانستید اکوردهای فوق را با ریتم بالا مخلوط کرده و به راحتی توانستید اکوردها را عوض کنید ( ترتیب اکوردها مهم نیستند ) میتوانید شعر زیبای خود را به ان اضافه کنید . سعس کنید هنگام خواندن این شعر یک حالت مادر مردگی داشته باشید .

 

بعد از اینکه روی اکورد ها تسلط کامل پیدا کردید میتوانید حین نواختن حرکات اضافه ای با سرو بدن خود نیز به ان اضافه کنید این حرکات تاثیر بسزایی در اهنگهای شما خواهد داشت. برای اموختن این حرکات میتوانید یکی از کلیپ های کارلوس سانتانا را نگاه کنید.

 
حالا شما میتوانید در یکی از جمع های دوستانه ی خود همه را مشغول کنید برای اینکار وقتی از شما خواستند گیتار بزنید خودتان را لوس کنید و از شما انکار و از اونا اصرار . سپس با یک حالت روحانی گیتار را در دستتان بگیرید و وانمود کنید در حال کوک کردن ان میباشید . بعد از حدود 15 دقیقه که همه حالشان بد شد خواهش کنید چراغارو خاموش کنند . این لحظه مهمترین لحظه ی اجرای شماست . از ته دل اهی بکشید و اکوردهای بالا را به طور پیشدر امد اهنگ با فاصله های طولانی با انگشت شست به صدا در اورید . بعد از مکث کشنده ای شروع به نواختن و خواندن و حرکات جلف کنید . بعد از اتمام اهنگ کف بلندی زده خواهد شد و درخواست دیگری از دوستان به شما خواهد رسید اگر شعرش را بلد بودید با همان اکوردهای بالا شروع به خواندن کنید و اگر بلد نبودید درخواست اهنگ دسته جمعی کنید اگر در حین اواز دسته جمعی شما قارقار هم کنید کسی متوجه نشده و بلند تر برایتان کف خواهند زد. پابان




نظرات شما عزیزان:

mozhgan
ساعت18:05---18 فروردين 1391
slm.webe khubi dariiiiiiiiii!!!!

roya
ساعت22:22---17 فروردين 1391
مرسی به وبلاگم سر زدی و لینکم کردی
قربونت برم خواهش میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:آموزش گیتار در یک جلسه (طنز), ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com