Alone

Alone


با ریتم 4/4 رومبا خیلی اروم بزنید

 

Bm            A              G       F#m                      Bm

 منو ببخش که ندیده میگرفتم التماس اون نگاه نگرونو

   Bm            A              G       F#m                      Bm

منو ببخش که گرفتم جای دست عاشق تو دست عشق دیگرونو

            Bm                  A              G       F#m

لایق عشق بزرگ تو نبودم خورشید بانو

Bm                  A              G       F#m

غافل از معجزه ی تو شد وجودم اسیر جادو

A                        G                    Bm

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

A           G             F#m

منو بخشیدی و من چشمامو بستم

            A         G    Bm           A        G    Bm

منو ببخش  منو ببخش  منو ببخش  منو ببخش

       Bm              A            G               Em

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم

Bm              A            G               Em

که نیاوردی به روم هرجا دلت رو میشکستم 2

A                        G                    Bm

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

A           G             F#m

منو بخشیدی و من چشمامو بستم

Bm            A         G    Bm           A        G    Bm

منو ببخش  منو ببخش  منو ببخش  منو ببخش    منو ببخش

 

نظر یادتون نرها!!!

 



نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت21:32---28 اسفند 1391
vaghean mrc.harf nadasht<@

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com