Alone

Alone


D#m      G#m D#m        G#m

من فکر چشمای توام تو بیخیال قلب من

D#m            E   D#m            E

با من بمون تنها نرو قید همه چی رو نزن

D#m         G#m D#m      G#m

دیگه فکر نمیکنم که یه روزی برمیگردی

D#m          E   D#m          E

به چه قیمتی منوبه خودت وابسته کردی

F#                                 G#m

انقدر غمم زیاده که دارم میسوزم اینجا

D#m                   E              F#

اما تو خیالتم نیست که دارم میمیرم اینجا

F#                                         G#m

قلب من آروم نمیشه از روزی که رفتی  بی من

D#m                   E                F#

دیگه برگشتی نداره می دونم دلگیری از من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alone ? تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, ? موضوع: <-PostCategory-> ?

CopyRight| 2009 , guitar-alone.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com